Dr. Mario
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gaming for life
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Robin




Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 17-12-09

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty
BerichtOnderwerp: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Emptyvr dec 18, 2009 4:02 pm

Pokémon Mystery Dungeon 3: 'Keep going! Blazing Adventure Squads', 'Let's go! Stormy Adventure Squad' en 'Go for it! Light Adventure Squads' gaan voor WiiWare zijn. Very Happy
Discussieëren maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicolas
Admin
Nicolas


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 15-12-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : DS

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Emptyvr dec 18, 2009 9:38 pm

Ik zou graag de release weten want je kan je Pokémon op elkaar laten stapelen enzo zodanig dat je je krachten bundelt en ARCEUS IS IN HET SPEL TE BEMACHTIGEN Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://drmario.tk
Robin




Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 17-12-09

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Emptyza dec 19, 2009 12:52 am

Nintendo zegt dat hij dit jaar nog uitkomt in de EU (is al uit in Jap. sinds augustus). Ik geloof er persoonlijk niet veel van. Ik denk meer rond januari - maart 2010.
Ook zal je deze keer geen vragen moeten beantwoorden, je zal jezelf en je partner kunnen kiezen. De Pokémon die mogelijk zijn hangt af per spelversie. Deze vind je hier (klik).
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicolas
Admin
Nicolas


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 15-12-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : DS

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Emptyza dec 19, 2009 3:11 pm

Robin schreef:
Nintendo zegt dat hij dit jaar nog uitkomt in de EU (is al uit in Jap. sinds augustus). Ik geloof er persoonlijk niet veel van. Ik denk meer rond januari - maart 2010.
Ook zal je deze keer geen vragen moeten beantwoorden, je zal jezelf en je partner kunnen kiezen. De Pokémon die mogelijk zijn hangt af per spelversie. Deze vind je hier (klik).
Cool dat ze het zo verdelen. Ik ben benieuwd naar de game Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://drmario.tk
Gesponsorde inhoud





Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon Mystery Dungeon Explorers of Sky
» Pokemon Mystery Dungeon: Go For It! Light Adventure Squad WAD (Jap.)
» Pokémon Mystery Dungeon Explorers of Sky -> Recycle Shop -> Big Win!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dr. Mario :: DS & Wii :: WiiWare-
Ga naar: