Dr. Mario
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gaming for life
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dr. Mario Forumregels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nicolas
Admin
Nicolas


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 15-12-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : DS

Dr. Mario Forumregels Empty
BerichtOnderwerp: Dr. Mario Forumregels   Dr. Mario Forumregels Emptywo dec 16, 2009 7:45 pm

Om het forum netjes te houden moeten er regels zijn. Wij hopen dat je ze naleeft want als je 3 warns hebt krijg je een IP-ban voor een week.

1. Accounts
1.1 Het is strikt verboden dat je 2 accounts registreert op het forum. Als we het ontdekken, krijg je een permanente ban.

1.2 Ben je jonger dan 9 jaar vraag toestemming voor je te registreren op het forum. Wij zijn absoluut niet verantwoordelijk voor spam, 18+ materiaal enzovoort die worden verstuurt naar je mail adres. Dat kan ten eerste gebeuren doordat je bij het vakje MSN je E-mail neerzet. Ten tweede niemand behalve de beheerders kunnen je E-mail zien. Ik dus. Als er een probleem is, stuur mij een privébericht ik zal dit trachten op te lossen en de persoon die je E-mail verzendt zal ik zoeken en die zal ik dan ook bannen. Privacy op ons forum is strikt belangrijk!

2. Topics & Posts
2.1 Geen spam
Code:
Wat is spam?
Spam is dat je voortdurend onnutige posts neerzet op het forum die niets met het onderwerp te maken hebben en waardoor je ook wel je postaccount hoger maakt. Noemen we ook wel 'posthunten'. Niet doen dus ;)

2.2 GEEN reclame uitvoeren!
UITZONDERINGEN:
- Iets wat te maken heeft over het onderwerp en waar nuttige informatie opstaat.
- Absoluut geen 18+ materiaal
- Geen links naar een ander forum

2.3 Afbeeldingen
Als je een afbeelding post vermeld iedere keer je bron erbij. Doe je dit niet, dan vragen we je het in een PM om de bron te vermelden zodat de eigenaar van het plaatje zijn eer krijgt voor het plaatje.

Ziezo het zijn er niet veel (lange teksten maar veel is het niet). Wij hopen dat je ze naleeft en we wensen je veel plezier toe op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://drmario.tk
 
Dr. Mario Forumregels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mario Kart Wii
» New Super Mario Bros. Wii ISO
» Info: De website van Dr. Mario

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dr. Mario :: Algemeen :: Mededelingen-
Ga naar: